Pátek
Příjezd.
Registrace a technická prohlídka.
Sobota
Možnost registrace nových závodníků na letišti do 12:00.
Rozprava 12:00 – 14:00.
Start závodu ve 14:00.
Pravidla pro závodníky
Jezdec je povinen mít motorkářskou bezpečnostní výbavu.
Tzn. helma, ochrané brýle, dlouhé kalhoty, bundu, rukavice a pevnou obuv!
Startovné + koncert zdarma!
Pravidla sprintů
Startuje se na šachovnicový prapor.
Závodit mohou jen vozidla do roku výroby 1961.
Počet jízd bude určeno (podle počtu jezdců v kategorii např. 1 + 3 rozjížděk).
První rozjížďka určuje pořadí jezdců na startu (dle nejlepšího času).
Časy z ostatních jízd budou každému jezdci sečteny a nejmenší součet časů určuje výsledná
pořadí. Jezdec, který nedokončí všechny jízdy, bude automaticky sesazen na nejnižší pozici
v pořadí vítězů ve své kategorii.
Vítěz celé kategorie je jen ten, kdo bude mít nejnižší čas ze všech rozjížděk.
Všichni jedou na vlastní nebezpečí!
Počet závodníků omezen!
PROSÍME ZÁVODNÍKY, ABY SE NEJPOZDĚJI DO 12:00 DOSTAVILI K TECHNICKÉ
PŘEJÍMCE, JINAK NEBUDOU VPUŠTĚNI DO ZÁVODU. DĚKUJEME!
Kategorie Motocyklů
Dvoudobé | Čtyřdobé |
125 – 250ccm | SV do 750ccm |
250 – 350ccm | OHV do 750ccm |
350 – 500ccm | nad 750ccm (bez rozdílu rozvodu) |
Upozornění pro závodníky v kategorii moto 125-250 ccm.
Bude omezen počet strojů z důvodu kapacity, preferovány budou stroje se závodními úpravami motoru.
Stodolovky a amatérsky slepené stroje , nemusí být vpuštěny do závodu.
Děkujeme za pochopení.
Technické předpisy pro dvoudobé a čtyřdobé motocykly
Rám:
Na originální rámy vyrobené do roku 1961 nejsou kladeny žádné požadavky.
Rám může být také vlastní konstrukce ale musí být pevnostně konstruován dle osazeného
motoru.
1. Odpružení musí být použito jen dobové do roku výroby 1961
2. Nemusí být žádné
3. Motocykl nesmí mít kotoučové brzdy
4. Elektrické startovací zařízení musí být oddělitelné od motocyklu nebo nesmí být žádné.
Motor:
Originální motory musí být vyrobené do roku 1961, je možno použít vlastní motor domácí
výroby, ale použité díly včetně zapalování, převodovky hlav a karburátorů musí odpovídat
roku 1961. Vrtání je povoleno na maximální možný objem. Rychlostní skříň může pocházet
z jakéhokoliv vozidla do roku výroby 1961.
Použité originální karburátory a plochá šoupátka jen do roku výroby 1961.
Vstřikování zakázáno.
POUŽITÉ ZAPALOVÁNÍ MUSÍ BÝT POUZE KONTAKTNÍ TZN. S KLADÍVKY, BEZKONTAKTNÍ ZAPALOVÁNÍ JE ZAKÁZÁNO. PŘEPLŇOVÁNÍ MOTORŮ POUZE KOMPRESOREM, TURBA ZAKÁZÁNA. PALIVO JE MOŽNO POUŽÍT JAKÉKOLIV.
Kategorie Automobilů
Hot Rod: Upravené vozy, hot rod, custom a automobily s neoriginálními motory do roku
výroby 1961. Motory osazené pouze karburátory.
Vstřikování paliva zakázáno!
OSTATNÍ VOZY: Originální vozy, bez jakýchkoliv úprav na motoru, podvozku a karoserii
vyrobené do roku 1961 jakékoliv světové provenience.
FLATHEAD: Originální vozy a hot rody, vyrobené do roku 1961, s rozvodem motoru SV. Vstřikovaní zakázáno, bezkontaktní zapalování povoleno
on-line registrace
Závodníci se mohou předem registrovat pomocí zaslání emailu.
Email: zihle.dragstrip@seznam.cz
Požadovaný tvar zaslaného emailu:
Do předmětu vyplňte: Registrace Hot Rod Dragstrip Contest
JAKÉKOLIV DOTAZY OHLEDNĚ TECHNICKÉHO STAVU VOZIDLA PIŠTE NA EMAIL: LEWISSS@SEZNAM.CZ NEBO VOLEJTE NA TEL. 774 250 513